جستجو - جی کامنت
plg_search_attachments
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - برچسب ها

وردپرس

 

 

 مجموعه فایل های آماده لایه باز دکمه برای طراحی و استفاده در سایت را برای شما عزیزان آماده کردیم. این مجموعه شامل صدها طرح مختلف دکمه برای استفاده در تمامی بخش های سایت می باشد که به صورت لایه باز (PSD) و  قابل ویرایش در فوتوشاپ می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه جالب را از سی ام اس 98 دانلود کنید.

 

ویژگی های افزونه

- مشخصات فایل ها: لایه باز PSD

- فرمت فایل دانلود:  zip

- حجم فایل ها:  12 مگابایت

 

5.000تومان

مجموعه تصاویر گرافیکی ما موضوع امنیت و شبکه با کیفیت بسیار بالا و قابلیت ویرایش بدون افت کیفیت. قابل استفاده در سایت هایی با موضوع امنیت ، شبکه ، و انواع تبلیغات و اسلایدشو سایت ها . هم اکنون این مجموعه ارزشمند را از سی ام اس 98 دانلود کنید.

 

ویژگی های افزونه

- تعداد تصاویر: 5 عدد

- سایز تصاویر: 5000x3000 - 6500x3957

- فرمت فایل:  zip

- حجم فایل ها:  27 مگابایت

 

5.000تومان

مجموعه تصاویر گرافیکی با موضوع پشتیبانی سایت برای استفاده در صفحات پشتیبانی سایت. این تصاویر گوگلی نبوده و کاملا اورجینال خریداری شدند از همین جهت دارا کیفیت بسیار بالا می باشند و می توانید به راحتی آن ها را چندین بار ویرایش نموده و طبق سلیقه خود در سایتتان استفاده کنید.همچنین مجموعه تصاویر گرافیکی جدید  با موضوع دیگر و نیز افزونه و قالب مورد نیاز خود را میتوانید در بخش های دیگر سایت مشاهده نمایید.

 

ویژگی های افزونه

- تعداد تصاویر: 5 عدد

- سایز تصاویر: 7000x4667 - 9000x6007

- فرمت فایل:  zip

- حجم فایل ها:  48 مگابایت

 

5.000تومان

داشتن یک سایت خوب همیشه به افزونه های خوب ، کد نویسی خوب و هاست خوب نیست. بلکه تصاویر استفاده شده در یک سایت نیز تاثیر بسیار زیادی در زیبایی یک سایت دارند. چه بسا که خیلی از طراحان از تصاویر کم کیفیت گوگلی استفاده می کنند که این امر تاثیر منفی زیادی روی بیننده دارد. و به بیننده حس عدم کیفیت کل سایت را عرضه میکند. برای نمونه کافیست سایت ایرانسل و روش تبلیغی آن را که همیشه با زرق و برق بسیار و تصاویر بسیار با کیفیت و خلاق می باشد را ببینید که چقدر در نگاه اول شما آن تصاویر شما را مجذوب خود خواهند کرد. بنابراین داشتن آرشیوی از تصاویر گرافیکی حرفه ای باید همیشه اولویت یک مدیر سایت یا طراح سایت باشد.اما همانطور که می دانید پیدا کردن تصاویر گرافیکی مرتبط با موضوعات مختلف طراحی سایت در ایران کار دشواریست و تهیه کردن نسخه خارجی آنها نیز زمان و هزینه زیادی میطلبد. از همین رو سی ام اس 98 تصاویر گرافیکی حرفه ای را به صورت اورجینال و کیفیت بالا (رزولوشن 7000x4667 - 9000x6007 مخصوص ویرایش و ادیت ) برای شما آماده می کند. تا بتوانید در طراحی های خود از آنها استفاده نمایید. اینبار برای شما عزیزان مجموعه جذاب تصاویر پزشکی و سلامت را آماده کرده که به درخواست کاربران در سایت قرار داده شد و هم اکنون می توانید از سی ام اس 98 دانلود کنید.

 

ویژگی های افزونه

- فرمت فایل:  zip

- حجم فایل ها:  29 مگابایت

 

 

5.000تومان