جستجو - جی کامنت
plg_search_attachments
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
جستجو - برچسب ها

وردپرس

 

یکی از مواردی که خیلی از مدیران سایت دوست دارند که در سایتشان داشته باشند یک آرشیو ماهانه است. که بر اساس ماه ها مطالب را دسته بندی کرده و نمایش دهد. هرچند جوملا تا حدودی یک نسخه ساده از آرشیو این چنینی را دارد. اما امروز برای شما یک افزونه بسیار پیشرفته تر آماده کرده ایم که توسط آن می توانید آرشیو ماهانه مطالب خود را به صورت ماژول و بر اساس ماه ها نمایش دهید.اما خصوصیات این افزونه به همینجا ختم نمی شود. این افزونه دارای یک کامپوننت آرشیو کننده بسیار قوی می باشد که کاربران شما می توانند در آرشیو های شما بر اساس مجموعه ، نویسنده ، و حتی عنوان جستجو کننده. از همین رو این افزونه را می توان یکی از برترین افزونه های ساخت آرشیو در جوملا دانست. خبر خوش برای شما عزیزان اینکه این افزونه توسط سی ام اس 98 کاملا فارسی و شمسی شده و هم اکنون می توانید نسخه فارسی و شمسی را خریداری و دانلود کنید.

گاهی موارد پیش می آید که می خواهید سایتی بسازید که فقط توسط اعضای سایت قابل مشاهده باشد و دیگر کاربران با صفحه ورود مواجه شوند.برای مثال سایت هایی مثل سایت خدمات مخابراتی ، موبایل سایت های فروش اینترنت و نمایندگی های اینترنت ADSL ، سایت های بورس سایت های داخلی ادارات و.. جزو اینگونه سایت ها هستند. برای اجرایی شدن اینکار یا باید ساعت ها با دسترسی های جوملا سرکله بزنید یا اینکه فقط همین پلاگین را نصب کنید و دیگر هیچ ! این پلاگین به شما امکان می دهد یک صفحه ورود اختصاصی با رنگ و آرم دلخواه خود بسازید.و کاربر به محض وارد شدن به سایتتان اول با این صفحه مواجه می شود.این افزونهمجددا بازنویسی شده و هم اکنون می توانید نسخه کاملا فارسی این افزونه با قالب فارسی و راست چین را از " سی ام اس 98 " دانلود کنید.

20.000تومان

 

Equation Editor For Article یک افزونه جذاب و حرفه ای برای نمایش انواع فرمول های ریاضی در سایت است. این افزونه یک دکمه به ادیتور مطالب شما اضافه می کند که توسط آن می توانید انواع فرمول ها و معادلات ریاضی را به راحتی در سایت خود نمایش دهید. این افزونه مناسب برای سایت های آموزشی ، ریاضی و فیزیک، کنکوری ، سایت های طلا و ارز و .. می باشد هم اکنون می توانید آخرین نسخه این افزونه ارزشمند را از سی ام اس 98 دانلود کنید.

10.000تومان


 

كامپوننت CW Multicategories جهت مدیریت مطالب می باشد و این امکان را به شما می دهد تا یک مطلب را در چند مجموعه در سیستم مدیریت محتوای جوملا قرار دهید. به طور مثال در صورتی که یک سایت خبری داشته باشید و بخواهید یک خبر را هم در بخش اخبار ایران و هم در بخش اخبار فرهنگی به طور همزمان قرار دهید به راحتی با انتخاب مجموعه های مورد نظر این امکان برای شما فراهم خواهد شد.

20.000تومان

ویجت کیت Widgetkit یک کامپوننت کامل برای جوملا می باشد که امکانات فراوانی را برای وب سایت جوملایی شما فراهم می کند. می توانید با استفاده از ویجت کیت از گالری تصویر گرفته تا اسلاید شو‌های گوناگون، اسپوت لایت، لایت باکس، ایجاد جلوه محبوب آکاردئون، انتشار محتوا در میان سربرگ، نمایش نقشه‌های گوگل و... در وب سایت خود ایجاد نمایید. به جرات می‌توان گفت، هیچ ابزاری کامل تر از ویجت کیت ( Widgetkit ) برای جلوه‌های  گرافیکی و کار با تصاویر در جوملا وجود ندارد.

10.000تومان

یکی از اساسی ترین نیازهای هر سایتی دارا بودن بخش قدرتمند برای مدیریت مطالب است. کامپوننت K2 سیستم مدیریت پیشرفته مطالب جوملا می باشد که توسعه آن توسط JoomlaWorks در سال 2006 آغاز شده است که یک افزونه ی قوی برای داشتن سیستم محتوایی قوی برای جوملا می باشد که امکان درج تصاویر ، ویدیو ها ، گالری تصاویر ، نظرات ، تگ ها ، فیلدهای اضافی و پیوست های مطالب را به سادگی محیا می کند.
این نسخه سازگار با نسخه های 2.5 و 3 جوملا است. برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

0تومان